Reklamacje i zwroty

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami poprzez formularz kontaktowy.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, o chęci złożenia reklamacji Klient może poinformować Sprzedawcę za pomocą poczty elektronicznej, wysyłając oświadczenie na adres sklep@cayokids.pl, w temacie wiadomości wpisując "Reklamacja". Przykładowy formularz znajduje się tutaj.

Reklamowany towar wraz z wydrukowanym oświadczeniem oraz dowodem zakupu należy przesłać na adres:

CAYO KIDS Agnieszka Balcerzak

ul. Piaskowa 12

62-004 Czerwonak

Reklamacja towaru zostanie rozpatrzona do 14 dni od dnia złożenia reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji towaru Klient zostanie powiadomiony drogą mailową lub telefoniczną.

 * Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikające z błędnego użytkowania oferowanych produktów.

 
 

Zwrot produktów

W celu zwrócenia zakupionego towaru Klient powinien w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki poinformować Sprzedawcę o chęci zwrotu zakupu (proszę nie czekać na odpowiedź, skontaktujemy się z Państwem jak dotrze do nas zwrot).

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania, powinien posiadać komplet metek.

Przykładowy formularz odstąpienia od umowy znajduje się tutaj. Oświadczenie można przesłać  pocztą elektroniczną na adres sklep@cayokids.pl, wpisując w temacie wiadomości "Zwrot".

Następnie w przeciągu 14 dni od  daty odstąpienia od umowy sprzedaży  Klient zobowiązany jest odesłać zakupiony towar wraz z dokumentem potwierdzającym zakup na  adres:

Cayo Kids Agnieszka Balcerzak

ul. Piaskowa 12

62-004 Czerwonak

 

W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy posiada komplet metek).

Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na wskazany numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl